Online marketing

Haal meer rendement uit uw website en/-of webshop met de onlinemarketingdiensten van Blinc marketing.

  • SEA campages
    SEA campages
    Succesvolle campagnes die direct resultaat opleveren!
    Het startpunt van vrijwel ieder SEA-traject is een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Het is zaak de SEA-inspanningen op de juiste zoekwoorden te richten, want daarmee bereikt u op de lange termijn de beste resultaten. Maar als u ook op korte termijn resultaten wilt boeken, is een campagne met behulp van zoekmachine adverteren (SEA) een prima oplossing. Lees meer over SEA campages
  • SEO
    SEO
    Gevonden worden in de zoekmachines.
    Een mooie, duidelijk en informatieve website is waar het begint. Maar een website is optimaal als relevante bezoekers uw website weten te vinden. Dit doen wij onder andere door middel van Search Engine Optimalisation (SEO), ook wel zoekmachine optimalisatie genoemd. Lees meer over SEO
  • Analytics
    Analytics
    Inzicht in de cijfers van uw website. Meten is weten!
    Web analytics moeten aan de basis van uw website staan en alle andere diensten ondersteunen. Kort gezegd is web analytics het verzamelen van de statistieken van de websites en de social media van onze klanten met tools zoals Google Analytics. Lees meer over Analytics
  • Social Media
    Social Media
    De juiste social media kanalen om uw doelstellingen te realiseren.
    Social media is hot. Maar het is zeker geen hype. Sterker nog: het is een ideale manier om uw bedrijf op een menselijke manier onder de aandacht te brengen bij verschillende doelgroepen! Lees meer over Social Media
  • Usability
    Usability
    Gebruiksvriendelijk is de sleutel tot succes.
    Een website wordt ontworpen en gebouwd op wens van de klant. De klant heeft hierbij vaak al een duidelijk beeld van hoe de website moet worden. Hoe moet de website eruit komen te zien, welke inhoud moet de website krijgen, etc. Al deze informatie baseert de klant op wat hij zelf wil vertellen aan de doelgroep. Lees meer over Usability
  • Content
    Content
    Content, die triggert. Dat levert rendement op!
    Content bepaalt voor een heel groot deel of je website de vooraf gestelde doelstellingen haalt of niet. Het is daarom belangrijk dat we genoeg tijd uittrekken voor het creëren van goede content die aansluit bij het doel en de doelgroep van de nieuwe website. Lees meer over Content